czwartek, 4 września 2014

stosik wrześniowy

Wrzesień zapowiada się przyjemnie, i jak zwykle jest wprowadzeniem do typowo polskiej jesieni, a w taką porę czytanie sprawia mi największą przyjemność. Właśnie na ten miesiąc zaplanowałam ten oto niewielki stosik:

1. Dziedzictwo von Becków - Joanna Jax
2. Nie znacie mnie - Susan May Warren
3. Galop '44 - Monika Kowaleczko-Szumowska
4. Tancerze burzy - Jay Kristoff
5. Red Rising: Złota krew - Pierce Brown
6. Crux - Ramez Naam
7. Nexus - Ramez Naam
8. Poczekajka - Katarzyna Michalak
9. Odcienie miłości - Alice Munro

Szczerze mówiąc, nie mogę nawet powiedzieć na co czekam najbardziej, a na co najmniej, gdyż wszystkie te pozycje wzbudzają moją wielką ciekawość. Najcięższym wyborem będzie to, od której mam zacząć ;). A która okaże się najlepsza dowiem się za jakiś czas.

Jeśli cokolwiek polecacie, bądź odradzanie - piszcie! 

16 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem "Dziedzictwa..." i "Odcieni miłości". Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z Twojego stosiku nie czytałam, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się interesujący wrzesień :) Niestety nic nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach Tancerzów burzy oraz Red Rising.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam "Nie znacie mnie" i "Odcienie miłości" :)
    Jestem ciekawa jakie będą twoje odczucia po tych lekturach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedynie ''Nie znacie mnie''. Całkiem ciekawa powieść-polecam. Reszty niestety nie znam, więc będę czekać na twoje recenzje. Miłego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej z powyższych książek, więc tym chętniej poczekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie znam, a najbardziej czekam na recenzję "Nie znacie mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczekajka czeka i na mojej półce. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekajka nie zachwyciła mnie, ale druga część ,,zachcianek" oczarował mnie. Za Alice Munro mam zamiar się wziąć, a więc czekam na wrażenia z lektury :)
    Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie znam nic z Twojego stosu. Pozostaje mi więc życzyć Ci przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chociaż nie czytałam to słyszałam o książce galop '44 same superlatywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Red Rising jest super! Chociaż Nexus i Crux też :D

    OdpowiedzUsuń