niedziela, 6 lipca 2014

Malta: the Jewel of the Med







Tytuł: English matters
Wydawnictwo: Colorful Media
Wydanie: lipiec/sierpień





Ostatnio napisałam wam kilka słów o majowo-czerwcowym numerze English matters, tym razem zaś przeniesiemy się do zupełnie wakacyjnego numeru lipcowo-sierpniowego. Najważniejszym działem będą naturalnie podróże, a w nich dwa najważniejsze tematy:

1. Malta: the Jewel of the Med. Gdy czytałam ten artykuł i oglądałam barwne fotografie miałam wielką ochotę znaleźć się na Malcie i ujrzeć urocze Morze Śródziemne. Miliony turystów odwiedza tę piękną wyspę, aby ją zwiedzić oraz poznać fascynującą kulturę i język. Dowiemy się nawet co najlepiej zwiedzić, gdy już się tam znajdziemy. Możemy spędzić dzień na wycieczce do Comino bądź w Gozo. Roberto Galea napisał świetny tekst o zapierających dech w piersiach widokach.



2. Behind the Scenes of Britain. Gdy chcemy spędzić wakacje w Wielkiej Brytanii, na myśl przychodzi nam najpewniej Londyn i jego tętniące życiem ulice. Katarzyna Tutak w swoim artykule udowodni, że w UK można dopatrzeć się krajobrazów tak różnorodnych, jak w Indiach, Malediwach czy Nowej Zelandii. Ten piękny kraj ma do zaoferowania doprawdy malownicze widoki. Z pewnością nacieszycie swoje oczy w Royal Pavilion, Cockington, jak i w Little Venice. Po przeczytaniu tego artykułu już nigdy nie powiecie, że w Wielkiej Brytanii nie ma czego zwiedzać.




Dodam, że do obu wyżej wymienionych artykułów nagrane zostało MP3, które możemy odsłuchać na stronie em.colorfulmedia.pl





W dziale People and Lifestyle miałam przyjemność przeczytać interesujący tekst o Elly Marija Yelich-O’Connor, wszystkim znana jako Lorde. Jej talent objawił się w 2012 roku. Warto spojrzeć na kilka słów o tej nowej artystce i zastanowić się, czy zostanie na scenie dłużej, niż jeden miesiąc. O bogactwie jej twórczości możemy się przekonać, poprzez tekst „Tennis Court”.



10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe jest, to że można odsłuchać piosenkę, korzystając z kodu QR, Nie pozostaje mi nic innego, jak spakować walizki i wyruszyć na Maltę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje na Malcie... marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupuje żadnych czasopism, ani polskich, ani tym bardziej obcojęzycznych, dlatego tym razem spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten numer i podobnie jak w przypadku poprzednich jestem bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czytam ten numer. Jak zawsze wysoko jakościowe teksty mogę w nim znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się poważnie właśnie nad tym magazynem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już przeczytałam - polecam ;)

    OdpowiedzUsuń