sobota, 17 października 2015

Jesienny stosik

Jesień w moim guście jest sprzyjającą porą na czytanie. Gdy tylko mam wolną chwilę, natychmiast sięgam po książkę. Jesienią pochłaniam dosłownie wszystko. Latem bywałam wybredna, miałam ochotę tylko na lekkie lektury, które mogłam czytać jednocześnie korzystając z promieni słońca. Było to miłe, ale sięgałam wtedy głównie po romanse i młodzieżówki. Jesień natomiast jest perfekcyjna dla każdego gatunku. W końcu mogę przeczytać kryminał w odpowiednim klimacie, gdy za oknem jest już ciemno, co sprzyja potęgowaniu emocji (szczególnie strachu). Niedawno odwiedziłam bibliotekę, kupiłam kilka książek, i tak oto powstał ten stosik:



Od góry:

1. Dying Light. Aleja koszmarów - Raymond Benson

2. Alchemia miłości - Eve Edwards

3. Gra o miłość - Eve Edwards

4. Demony miłości - Eve Edwards

5. Pościg - John Flanagan

6. Najeźdźcy - John Flanagan

7. Wyrzutki - John Flanagan

8. Położna. 3550 cudów narodzin - Jeannette Kalyta

9. Komu zaufać? - Nora Roberts

10. Jane Eyre - Charlotte Brontë

11. Coś pożyczonego - Emily Giffin

12. Czarownice z Salem Falls - Jodi Picoult


Sama nie wiem za którą zabrać się od razu, wszystkie wydają mi się  świetne i kuszą niezmiernie. Może Wy mi pomożecie i doradzicie? 

17 komentarzy:

  1. Miłej lektury! :* Mam nadzieję, że książki Eve Edwards przypadną Ci do gustu :) Bo Flanagan na pewno <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! zazdroszczę Flanagana :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Eve Edwards, Kalyte i oczywiście Picoult :) Same perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z powyższej pozycji nie czytałam, więc niestety nic ci nie doradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Flanagana. Świetne, pełne akcji książki. Nie mogę się doczekać recenzji Eve Edwards :) Od dawna mam na nie chrapkę.

    Druga Strona Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak! W jesienne wieczory czyta się wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie czytałam, więc polecić nie mogę. Mam nadzieję jednak, że będzie się przyjemnie czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym na pewno poleciła książkę Jane Eyre - Charlotte Brontë. Na jesienne wieczory jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza książka od góry to coś dla mnie :>
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam Giffin ;) świetny stos! ja z powodu studiów nie mam teraz czasu na czytanie dla przyjemności :( czytam to co każą, w końcu sesja nie wybacza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały, ogromny stos ;) Życzę Ci samym cudnych wrażeń. A ciekawa jestem Położnej i tego jak bardzo podejście bohaterki różni się od naszych "cudownych" pań na oddziałach położniczych...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego stosu znam tylko Jodi, więc Ci nie doradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie pomogę, choćbym bardzo chciała, bo nie znam żadnej książki z Twojego stosiku :)
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stosik, życzę miłej lektury !:) Niestety, nie doradzę, bo jeszcze nic z niego nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dying Light" dobrze się czyta :)

    OdpowiedzUsuń