wtorek, 23 grudnia 2014

Stosik i świąteczne życzenia



Na święta taki oto stosik się przedstawia. W końcu mam mnóstwo wolnego czasu, choć do tej pory przeznaczałam go na świąteczne przygotowania. Na szczęście świąteczny szał zaraz minie i w spokoju będą mogła rozpocząć pochłanianie tego stosu. Już nie mogę się doczekać!



Więc od góry:

1. Czarownice z Wolfensteinu - Julia Bernard
2. Zbuntowana - Veronica Roth
3. Wierna - Veronica Roth
4. Mroczne umysły - Alexandra Bracken
5. Nigdy nie gasną - Alexandra Bracken
6. Sabriel - Garth Nix
7. Lirael - Garth Nix
8. Abhorsen - Garth Nix
9. Dotyk Julii - Tahereh Mafi
10. Sekret Julii - Tahereh Mafi
11. Dar Julii - Tahereh Mafi


Po lewej:

12. Pokusy i łakocie. Niezbyt grzeczna rzecz o miłości - Tara Sivec


Po lewej:

13. Zawód: Wiedźma. - Olga Gromyko
14. Piąta fala. Bezkresne morze. - Rick Yancey
15. The Walking Dead. Upadek Gubernatora - Robert Kirkman, Jay Bonansinga


Jeśli już coś czytaliście i możecie mi polecić, bądź przeciwnie - odradzić, czekam na opinie!



Najpewniej jutro już tutaj nie zajrzę, dlatego życzę wszystkim ciepłych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia. Oczywiście życzę byście pod choinką znaleźli mnóstwo książek, o których marzyliście przez cały rok. Oby nikomu,w ten magiczny czas,nie zabrakło uśmiechu na twarzy!


14 komentarzy:

  1. Miłego czytania i Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo :) widzę, że też masz "Sabriel". Czytałam, że jest bardzo ciekawa, więc życzę przyjemnej lektury :) i oczywiście Wesołych, Spokojnych, Zdrowych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hohoh, spory stosik, miłej lektury :) Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny stosik. Nie znam żadnej książki, więc będę czekać z niecierpliwością na Twoje relacje.
    Życzę Zdrowych, Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję piątej fali ;)
    A ja Tobie życzę, dużo wolnego czasu by móc przeczytać jak najwięcej książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!!! :D
    Wszystkiego najlepszego!!! :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik. Życzę bogatego książkowego Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuu... Spory stosik ^^ Ja tam nie chcę, aby ten świąteczny szał przemijał, kocham
    Boże Narodzenie! :)) Wesołych, wspaniałych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacny stosik! ;) Zazdroszczę całej trylogii Dotyku Julii. A "Zbuntowana" i "Wierna" średnio mi się podobały... A reszty niestety jeszcze nie czytałam. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, radosnych pełnych bliskości i miłości świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia marzeń, nowych inspiracji i wyzwań :)

    I przyjemności z czytania tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam nic z wyjątkiem "Dotyku Julii", zatem czekam na recenzje i życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam nic z Twojego stosiku, ale życzę przyjemnej lektury oraz wszystkiego, co najlepsze z okazji (co prawda już minionych) świąt oraz zbliżającego się Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Całą serię Julii polecam, natomiast kontynuacja "Piątej fali"... Bardzo mnie zawiodła. Do tego stopnia, że nie byłam w stanie napisać o niej recenzji, choć książkę skończyłam czytać na dzień przed jej premierą.

    OdpowiedzUsuń