sobota, 9 stycznia 2016

Odrobina szczęścia, czyli noworoczny stosik

Nie wiem jak u Was, ale u mnie Nowy Rok wcale nie zaczął się zbyt pozytywnie. Minął zaledwie tydzień, a miałam w nim tak dużo pracy i zajęć na uczelni, że wracając do domu miałam siłę już tylko położyć się spać. W dodatku ten kolejny rok powitałam pierwszym w życiu mandatem za przejście na czerwonym świetle (policjanci doprawdy mogliby odpuścić takiej biednej studentce). Natomiast za ten post zabierałam się kilkadziesiąt razy. Najpierw chciałam powitać Nowy Rok recenzją książki, w której niedawno się zakochałam. Niestety okazało się, że moja wena twórcza odeszła wraz ze starym rokiem... Jednak jako, że jestem osobą, która przeciwnościom losu się nie daje, to i tak postanowiłam znaleźć sposób, który wniesie coś pozytywnego do tych kilku noworocznych dni. Na poprawę humoru, proszę bardzo, ten oto noworoczny stosik :) Gdy na niego patrzę, od razu mi lepiej : )






A więc co wywołuje uśmiech na mojej twarzy:

1. Psychologia relacji, czyli jak budować świadome związki z partnerem, dziećmi i rodzicami - Mateusz Grzesiak
2. Chłopiec w pasiastej piżamie - John Boyne
3. 100 happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni - Mateusz Grzesiak
4. Spóźnione wyznania - John Boyne
5. 7 razy dziś - Lauren Oliver
6. Dziesiąty krąg - Jogi Picoult
7. W milczeniu - Erica Spindler
8. Najeźdźcy - John Flanagan
9. Ember in the Ashes. Imperium ognia - Sabaa Tahir
10. Coś niebieskiego - Emily Giffin



Mam nadzieję, że u Was Nowy Rok zaczął się nieco lepiej, jednak jeśli tak nie jest, to może wykorzystacie mój sposób na odrobinę szczęścia w życiu :) I Szczęśliwego Nowego Roku!

39 komentarzy:

  1. Czytałam jedynie "Dziesiąty krąg", ale mam ogromną ochotę na "Chłopca w pasiastej piżamie" (znam tylko film), "7 razy dziś" oraz "Coś niebieskiego".

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdobycze. Gratuluję i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile pięknych i ciekawych tytułów. Tylko czytać!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę CI udanej lektyrt. Ani jednej z tych książek nie miałam okazji przeczytać
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny stosik ;) A na czerwonym to przechodzić nie można! No ale wiadomo, koszty finansowe zawsze bolą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik :) Większość książek z pierwszego zdjęcia chciałabym przeczytać (poza poradnikami, bo za nimi nie przepadam).
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah chętnie poczytałabym spokojnie dobre książki, niestety podczas sesji jedyne co czytam non stop to notaki :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Psychologii relacji - od pewnego czasu poluję na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przeczytałabym książkę "Chłopiec w pasiastej piżamie". Widziałam film i bardzo mnie poruszył.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również, film był genialny, a co dopiero książka. Pozdrawiam i zapraszam w moje klimaty owce

    OdpowiedzUsuń
  11. Noworoczny stosik, ale jaki piękny. Świetnie to wygląda - część z pozycji mam u siebie w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc to nawet nie wiedział że jest książka o chłopcu w pasiastej piżamie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba blog :) Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa kolekcja. Wygląda naprawdę niesamowicie. Podziwiam takich pasjonatów i kolekcjonerów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, ja również kocham książki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać książki i oglądać filmy. Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega fajne książki przedstawione w tym artykule.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo polecam Psychologię relacji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za propozycję! Właśnie zaczynam czytać książkę "Chłopiec w pasiastej piżamie"

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam Bardzo, można się dużo dowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa kolekcja. Wygląda naprawdę niesamowicie. Podziwiam takich pasjonatów i kolekcjonerów.

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa kolekcja książek, jest tu coś dla mnie bo uwielbiam książki psychologiczne

    OdpowiedzUsuń
  23. SUper książki! Która najbardziej polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za wpis, świetne książki

    OdpowiedzUsuń
  25. Super paczka książek. Powodzenia w czytaniu.

    OdpowiedzUsuń