piątek, 17 lipca 2015

Stosik


Już tak dawno nie zagościł tu żaden stosik! Nigdy nie było okazji by złożyć w jedną kupkę wszystkie książki, które miałam w planach - aż do teraz. Nareszcie mogłam zajrzeć do biblioteki i zabrać z niej kilka perełek. Już nie mogę się doczekać, aż poznam te wszystkie historie. 

W moim stosiku od góry:
1. Nie do pary - Ewa Nowak
2. Strażniczka opowieści - Lisa Wingate
3. W każdej chwili dnia - Chris Fabry
4. Wszechświat kontra Alex Woods - Gavin Extence



5. Podróż po miłość. Lilianna - Dorota Ponińska
6. Projekt szczęście - Rubin Gretchen
7. Przyjaciółki od serca - Cathy Kelly




Zauważyliście coś ciekawego? Jeśli możecie coś polecić, to podzielcie się tym w komentarzach :)

15 komentarzy:

  1. Ciekawe nabytki. Nie znam żadnej z powyższych książek, więc tym bardziej będę wyczekiwać Twoich recenzji. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o Wszechświat kontra Alex Woods, może być bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż trzy pierwsze pozycje mamy takie same :D
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stosiki - chętnie przeczytałabym wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No piękny stosik, wyczekuje twoich recenzji, a może się na coś skuszę :)
    http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa "Projektu... " znajoma czytała i mówiła, że świetna :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie czytałam z Twojego stosiku, chlip :(

    OdpowiedzUsuń
  8. "Podróż po miłość. Lilianna" już u mnie na półce. Niebawem będę czytać ostatnią cześć tej wspaniałej sagi. A Tobie życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie chętnie bym przeczytała ;) wyglądają cudownie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadłam życzyc Ci udanej lektury!
    Zapraszam CIę do przeczytania kolejnego postu z serii Cotygodniowego przeglądu kulturowego :>
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com/2015/07/krucze-wiesci-czyli-cotygodniowy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie niekoniecznie, są jakieś takie zwykłe..

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, że dużo osób teraz czyta "Nie do prazy". Zdania są podzielone, więc jestem ciekawa Twojej opinii :) Pozostałych pozycji nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, widzę "Nie do pary":) Bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam żadnej z tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń