czwartek, 12 marca 2015

Najnowszy numer marzec/kwiecień - LONDON



Najnowszy magazyn English Matters skupia się wokół Londynu. Dla osób kochających język angielski, jak i całą Anglię chyba nie ma lepszego tematu. Na lekcjach angielskiego jest on poruszany często, ale tutaj znajdziemy tematy na czasie oraz różnorodne - każdy znajdzie coś dla siebie. 




W dziale People and Lifestyle znajduje się świetny artykuł o Henrym Cavill. Jeszcze ciekawszym artykułem był "It's in Your Blood", który nie dość, że przedstawia jak ważne jest oddawanie krwi dla innych ludzi, zachęca do tego, to jeszcze dzięki niemu poznałam wiele medycznych słówek, które na pewno wykorzystam na zajęciach  z języka angielskiego na uczelni. 





Choć fanką anime i mangi nie jestem, to spodobał mi się artykuł o wampirach w japońskiej kulturze. Z niektórymi przedstawianymi pozycjami sama mogłabym się z ciekawości zapoznać. Nie mogę się za dużo wypowiedzieć w tym temacie, ale fani anime mogliby pewnie jeszcze wiele dopowiedzieć do tego artykułu. 

Znalazłam nawet artykuł na temat rozmowy kwalifikacyjnej - kilka wskazówek o tym jak się zachować, Przyda się, biorąc pod uwagę, że przyjdzie zaraz czas na poszukiwanie jakiejś sezonowej pracy. 





Artykułem, na który najbardziej czekałam i pozostawiłam go sobie jako wisienkę na torcie, to "London for Beginners". Taki przewodnik po Londynie to świetna sprawa. Wiem już, co koniecznie trzeba zwiedzić, jak poruszać się po tym wielkim mieście i gdzie tanio zjeść. 






+ Dodatek: BE PERFECT AS PRESENT PERFECT

Kolejny numer, dzięki któremu nauczyłam się wielu nowych słówek i zwrotów!






8 komentarzy:

  1. Właśnie jestem w trakcie lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie otworzyłam tego numeru. Może w weekend zacznę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już za niedługo wyruszam do Londynu na wycieczkę, więc ostatni artykuł bardzo by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer już czeka na swoją kolejeczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Londyn niekoniecznie mnie pociąga...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja spasuje, ale wiem komu mogę polecić ten magazyn i tak też zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam ten magazyn od kilku miesiecy i jestem z niego jak najbardziej zadowolona :)
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam się podciągnąć w angielskim, ale z braku czasu niestety wcale mi to nie wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń