wtorek, 2 grudnia 2014

Wydanie specjalne tylko dla MĘŻCZYZN






Tytuł: English Matters

Wydanie specjalne tylko dla MĘŻCZYZN

Wydawnictwo: Colorful Media






Tym razem dość specyficznie, bo chociaż jestem kobietą, to miałam przyjemność przeczytać wydanie specjalne magazynu English Matters tylko dla MĘŻCZYZN. Wbrew pozorom było to całkiem ciekawe doświadczenie. 

Na dobry początek rzuciłam się na artykuł na temat literatury polecanej mężczyzną, w końcu czy kobiety mają aż tak odmienne gusta? Jak się okazuje, wcale nie i choć osobiście kocham się w literaturze kobiecej, to chętnie zapoznałabym się z kilkoma propozycjami, które magazyn poleca mężczyzną. 

Na punkcie technologii niejeden facet ma hopla. Telefon oraz aplikacje, które stają się wręcz przyjaciółmi użytkowników to zdecydowanie temat nie dla mnie. Wiem jednak, że wielu panom taki temat jak najbardziej by się spodobał i z przyjemnością zapoznaliby się z kilkoma ciekawostkami. 

Zaraz za „magicznymi” dla mnie aplikacjami, zapoznać możemy się z publikacją dotyczącą samego Billa Gatesa. Następnie artykuł, który sądziłam, że powinien znaleźć się w wydaniu dla kobiet, a tu miłe zaskoczenie – i jest to tekst dotyczący starego powiedzenia „przez żołądek do serca”. Do serca kobiet chyba również można trafić przez dobry posiłek, a już na pewno przez romantyczną kolację. 

Artykułem trafionym w przedświąteczny czas był „Watching the Wrist”. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki zegarek najlepiej wybrać dla bliskiej osoby na prezent. Przyznam, że nigdy nie miałam okazji czytać takiego artykułu, to ciekawe, że firmy prezentują tak wiele różnych stylów zegarków – i każdy pasuje do kogoś innego!


Nie mogłoby też zabraknąć artykułów o siłowni, podróżach oraz… pięknych kobietach. 



Standardowo do niektórych tekstów zostało nagrane mp3, które odsłuchać można na stronie wydawnictwa. To kolejny numer, z którego wynieść możemy mnóstwo nowych, ciekawych słówek!







9 komentarzy:

  1. Czytałam i polecam! :D
    Sama okładka przyciąga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnetyzująca okładka. Wprost nie mogę od niej oczu oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką naukę języka to ja rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również otrzymałam to wydanie. Będę się właśnie za nie zabierać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great blog :) Maybe want follow each other? If yes, just follow me and i follow you back :)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam wydanie specjalne dla kobiet... i raczej chyba wolę kobiece wydanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dostałam oba wydania i muszę przyznać, że wydanie dla mężczyzn o wiele bardziej mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń