piątek, 1 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca



Lipiec był miesiącem dość leniwym, również w książkach i wcale nie mam tu na myśli, że nie chciało mi się ich czytać. Tym razem wybierałam lekkie lektury, które umiliły mi pobyt nad jeziorem oraz wiele upalnych dni. Kilka egzemplarzy zwiedziło kawałek Polski i zaliczyło męczącą jazdę pociągiem. Jednak co ja bym bez nich zrobiła w podróży? Są przecież niezastąpione! Ponadto w tym miesiącu mogłam WRESZCIE przeczytać Grę o tron, którą kupiłam wieki temu. Cieszyłam się również, gdy wreszcie zajrzałam do Wybranych  - ta seria również od dawna potulnie czekała na swoją kolej. Jakie jednak było moje zszokowanie, gdy okazało się, że nie jest to trylogia - tak to jest, gdy człowiek niczego się o książce nie dowie, tylko zapalenie przeczyta wszystkie dostępne części. Tak więc w tym miesiącu przeczytałam:

1. Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie - Federico Moccia
2. Wybrani - C.J. Daugherty
3. Dziedzictwo - C.J. Daughtery
4. Zagrożeni - C.J. Daughtery
5. Obsydian - Jennifer Armentrout
6. Hobbit - J.R.R. Tolkien
7. Gra o tron - George Martin
8. Poprawnie po polsku. Poradnik językowy - Aleksandra Kubiak-Sokół


A jak Wam minął lipiec? 

8 komentarzy:

  1. Wcale nie jest źle. Moim zdaniem masz bardzo dobre statystyki. U mnie jest całkiem dobrze, ale w porównaniu do poprzednich miesięcy znacznie spokojniej, bo wrzuciłam trochę na ''luz'' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej książki z tych, które Ty przeczytałaś, ja nie miałam okazji poznać, chociaż ciągle mam w planach zapoznanie z serią Martina. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak dobry wynik :) I ja mam dużo książek, które kupiłam wieki temu, a jeszcze leżą i czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobry wynik, którego Ci gratuluję. Ja nie robię podsumowań, ale jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik, ja nie robię bo aż strach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, czyli "Zagrożeni" to jednak nie trylogia? Bo ja również tak ciągle dotychczas myślałam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyniki, tylko pozazdrościć!
    Udanego sierpnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez w lipcu zaczęłam Wybranych, ale poprzestałam na 2 książce, w ogóle mnie seria nie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń